Eli nyt on sitten likkojen lonkka-ja kyynärlausunnot tulleet ja hieman jätti ilmaan ?-merkkejä

Eli Iita (L. Baby Blossom) oli niinkuin pitikin  eli lonkat A/A ja kyynärät 0-0.

JES!!

Mutta Vuokon vastaukset eivät olleet yhtä hyvät: lonkat C/C ja kyynärät 0-0.

Kasvi on ihmeissään,suurentelin ja pienentelin kuvia ja katoin vierekkäin ja päällekkäin ja vaikka miten,niin ei niissä tuollaista eroa ole,mutta tuomio tuli. Paneeliin kuulemma kannattas lähettää,mutta mä oon niin laiska valittaan mistään,että taitaa jäädä ja kun tässä Lollon (L. Aissa) H-hetki lähestyy niin ei nyt oikeesti jaksa paljon muuhun keskittyä

Eli 63 vrk tulee maanantaina,mutta nyt jo kovasti levotonta ja maitoa tulee jo,että liekkö jo aiemmin kuitenkin....Ruoka vielä maittaa 101% eli ei ainakaan tänään,mutta mä tietty toivoisin että viikonloppuna,että saisin olla paikalla.Olli toki on kotona kun mä oon töissä,mutta kun mä haluun olla paikalla kun pennut syntyy...