Leppäkedon B-lapset (L.Baby Blossom,L.Baby Beast,L.Baby Blues ja L.Baby Face) tänään 1-vee!!!!!
Hienoo,paljon onnea Iitalle,Tinkalle,Vuokolle ja Eetulle!!
Kuvia odotellessa....
Vuokolta tuli aivan ihania talvisia sankarikuvia,herkutellaan niillä 

Leikkiä Orvokki"siskon" kanssa


Isänsä tytär
vaikka on Lollon näköö todella paljon niin kyllä tuo ilme ja silmät on isän!

Kasvokuva

Siviprohviilia..

Kaunis neito 
Niin ja Iitasta vielä,ei sit tuu Iita erkkariinkaan,niin on doupattu nyt.Pitkä antibioottikuuri tuli näppyihin että se siitä.....mutta pääasia että likka tulee kuntoon.
Kommentit