Siis toi Sulkku on MAHTAVA! Oonhan mä aina tykänny siitä ihan "sikana" mutta nyt kun siittä on tullu MIÄS :-) niin tyyni,mutta se tekemisen palo sit kun se syttyy...jos syttyy.

No,mä siis tein eilen sen mitä en ois uskonu tekeväni:peruin Nellin Janakkalan reissun ja ilmoitin tilalle Sulkun! Siis kun on tuo huutava apuohjaaja pula ja kun Nelli ei takuulla toimi vieraalle niin ajattelin,että Sulkun kanssa on ehkä jotkut mahkut :D

Eilen oltiin sit vikat reenit ennen sunnuntain kisoja ja eiliseen menessä Sulkku ei oo täydellistä vientiä tehny IKINÄ! Ongelma siis se palkka kun makupala rannassa/veneessä ei toimi.Ekan kerran otettiin apunarun kanssa eikä mitään aikoimustakaan koukata ympäri veneen edessä.Sitten ihan oma-alotteinen vienti ;-) soutelin järvelle ja sanoin likoille että päästää Sulkun autosta paatin hakuun kun se on sen mielestä "tosi kiva" juttu....no,rannassa maassa oli Santran dami ja Sulkku nappas sen tullessa suuhunsa ja toi mulle !?! Siis kertakaikkiaan ihana miäs ja samalla pirun pirullinen :D jos se osais puhua ilkkuis varmaan:"Kyllä mä tän tiän,oon aina tiänny,mutta en mä tätä tee ellei mua huvita" ja tasan varmaan menee kuiteskin nollille sunnuntaina...

Muutoinkin reenit meni ihan kohtalaisesti,ei otettu kun pari-kolme liikettä/koira,kun alkaa pientä kyllästystä näkyä kun on jauhettu noita ALO-luokan liikkeitä koko ajan ja nyt ei vielä sotkettu muita,mutta jos kisojen jälkeen sitten niitä AVO-luokankin (jos sinne vaikka "pääsis" joskus...)