Siis oikeesti,kerrotaanko nykyään autokoulussa koska pitkät valot vaihdetaan lyhyelle.Siis hittolainen,eilen ajelin kakkostietä Humppilan ja Huittisten välimaastossa ja kun siinä on niitä piiiitkiä suoria ja peltoaukeita.Ilmahan oli eilen kamala,vettä satoi ja musta asfaltti imi kaiken valon,joku urvelo tuli about kolmen kilsan päässä peltoaukean toisella puolen (siinä välissä oli joku pieni nyppyläkin jossa valot hävis näkyvistä), siellä jossain kaukana se sitten alkoi jo vilkutteleen valoja kun mulla oli pitkät,hävis hetkex sinne nyppylän taakse ja taas jatkoi vilkuttelua,mä vaihdoin lyhyet silloin kun mun pitkät OIKEESTI alkoi ehkä häikästä sitä.Hei haloo,nyt on hirviaika ja tosi pimee. On ihan järjen käyhyyttä ajaa satasta lyhyet päällä kun näkee pari metriä eteen.

Joo ja sitten kun oli viime viikolla parina aamuna täälläkin tiet jäässä,pääosin oli kyllä kuivat ei liukkaat,mutta johan joka muori körötteli tuolla 40 lasissa.Vaikka nyt olis kesärenkaat niin so? Sitten meikä ajeli taas vaihteex tutkaan 60 alueella 84 ja luuri korvassa =) Ja kysyivät vielä onko talvirenkaat,no ei kait mulla nyt viä oo. Lisäsivät siihen sitten että epäillään oikeen liikenteen vaarantamisesta.Haloo? Mä kuiteskin ajan suht paljon ja ikinä en oo kelleen muulle kun ittelle ja pellille tehny vahinkoo.ja niistä pellin ruttaamisistakin on jo kohta 20 vuotta aikaa..

No joo,mutta nyt sit ajellaan pelko persiissä liki vuosi ettei lähde kortti kuivumaan...Mulla on se paha tapa,että jos rajoitus on 70 tai alle niin lipsahtaa yli,mutta harvemmin satasen alueella niin rankasti yli,että sakkoja tulis.

Niin ja transun peräloosterin oven jousi tai joku hajos,ei aukee ei,sitä tarttee nyt sit säätää kaikki tosta sivuovesta ja siirrellä häkkejä jos jotain muuta kun koiria mielii mukaan ottaa.Katsastaakkin se rotisko pitäs...