..eli aika rientää.

Hengissä ollaan vaikkei mitään kuulukkaan,sellaista matalaliitoa vaan ollut ettei oo paljoa ehtinyt päivitellä

Aivanihania syyspäiviä ollut vaikka paljon on satanutki. Piha on taas sellainen mutatanner,että saa varoa liukastumasta..

Juuh tuo edellisessä kirjoituksessa oleva yhdistelmä on siis saanut jalostustoimikunnan hyväksynnän ja toteutunee talven aikana jos luoja ja olosuhteet suovat.

Iitan luonnetesti....jaa-a saapi nähdä,Katja on paikkoja soitellut vaan kun ei mahdu niin ei mahdu eli voipi olla että se sit kuitenkin siirtyy aikaan tulevaan.

Mutta Vuokko kävi luonnetestissä,mutta minä  onneton olen hävittänyt koneelta sen tiedoston kun Päivi mulle kopsun lähetti....pojoja oli 50 vai oliko karvanverran yli??? Mä ja mun hatara pääni.Siis hyvin lansumaiset pisteet oli,vieraan kanssa ei vieraan leluilla leikitty,mutta muuten ok.Kelkkakaan ei hetkauttanut hirveesti ja jopa puolusti jonkin verran yms.mUtta please Päivi laita tuloslappu mulle uudestaan....Kiitos.

Ei muuta kun jatketaan harmaata arkea ja mukavaa Joulun (ja pentusten) odotusta kaikille!