Mahtavaa!Upeeta!Ihanaa!Mahtava koira!

Oisko mun kiuitenkin pitäny uskoa,että Pilvi hoitaa homman?Hienosti meni.Mä nyt pari päivää istuin vessassa enkä nukkunut,mutta kyllä kannatti ;) Mahtava porukka radalla,jaksoivat vastailla mun kysymys tulvaan :D Mä kun en tiedä mitään,en muistanut edes Pilvin sukua enkä sen matkan aikaa Irkuista ;) Pistetäänkö jännityksen vai harvan pään piikkiin ? ;)

Mutta siis Pilvin kopitus sujui...sanotaanko jotenkuten,mulla on vissiin joku "ote" hakusessa kun ei ihan luonaa,mutta tekiskö harjoitus mestarin.Iski paniikki kun Pilvi ei heti alkanut kopissa sättään,mutta mutta,kun viehe lähti liikkeelle niin levottomuus jo kuului uloskin.Luukku auki ja Pilvi vieheen perään kuin tykin suusta :D ja kokomatkan veti komeesti ei haparointeja eikä hyytymistä.Ajankin kuulin useaan kertaan väärin,mutta kellotukset jotka papereihin merkattiin oli 29.77 ja 29.94 eli ei huono ollenkaan kun 31.00 olis riittänyt ;)

Nyt sit ois tarkotus ilmoittaa Pilvi reilun viikon päästä juostaviin Kaupin kisoihin ryhmään....