No niin vihdoin on kuvia taas....
Ensin tälläinen "mökkikuva"

Mahtaneeko tuo tarvita rengasta :D

Tässä lapsosia....Sami+sorsavaavit.Rapelle kävikin pieni "onnettomuus" sorsien kanssa mökillä...uskokaa tai älkää SORSA NOKKASI SILMÄÄN!!!Rape oli vaarin kanssa kyykkysillään muikunpäitä sorsille antamassa kun sorsa vissiin luuli sinisiä silmiä muikun pääksi.No,ei mitään isompaa jälki jäi,mutta silmän ehti räpsäyttää kiinni ettei ihan siis silmään osunu.

Sulkku autiolla hiekkarannalla..


Tälläinen tykästyi Golffiin muutama viikko sitten :D Istuskeli siinä pitkän tovin kaikessa rauhassa vaikka kuljeskelimme alta metrin päästä!

Ja sitten Lola....joku Titan nuorempana tuntenut voipi tästä päätellä onko tyttö tullut äitiinsä ;)

Ja oisko pikkusisko "vähän" isoveikankin näköinen...

Ylisuuri kielikin kulkee suvussa :D

Syksyä odotellessa...
Kommentit