No niin vihdoin on kuvia taas....

Ensin tälläinen "mökkikuva"

157160.jpg

Mahtaneeko tuo tarvita rengasta :D

157163.jpg

Tässä lapsosia....Sami+sorsavaavit.Rapelle kävikin pieni "onnettomuus" sorsien kanssa mökillä...uskokaa tai älkää SORSA NOKKASI SILMÄÄN!!!Rape oli vaarin kanssa kyykkysillään muikunpäitä sorsille antamassa kun sorsa vissiin luuli sinisiä silmiä muikun pääksi.No,ei mitään isompaa jälki jäi,mutta silmän ehti räpsäyttää kiinni ettei ihan siis silmään osunu.

157174.jpg

Sulkku autiolla hiekkarannalla..

157178.jpg

157179.jpg

Tälläinen tykästyi Golffiin muutama viikko sitten :D Istuskeli siinä pitkän tovin kaikessa rauhassa vaikka kuljeskelimme alta metrin päästä!

157184.jpg

Ja sitten Lola....joku Titan nuorempana tuntenut voipi tästä päätellä onko tyttö tullut äitiinsä ;)

157183.jpg

Ja oisko pikkusisko "vähän" isoveikankin näköinen...

157181.jpg

Ylisuuri kielikin kulkee suvussa :D

157180.jpg

Syksyä odotellessa...