Että on sutjakkaa =) Keskiviikkona ajelin Porista reeneistä kotiinpäin ja siinä vähän ennen Nakkilaa on se pirun kamera...sanoin siinä mukuloillekkin perinteisesti : ja ei kun hymyä! Ja sitten se perhana räpsähti. Ja tää oli siis keskiviikkoehtoo ja eilen -siis perjantaina- tuli jo postissa sakkolappu! Että tämmöstä =)

Mä olen aina sanonu, että mä en ymmärrä ihmisiä jotka vetää liinat kiinni just ennen kameraa,jarruvalot vaan paistaa kun iso letka menee kameran ohi.Todella hupaisaa.Mä ajan miten ajan-välillä lujempaa =) ja välillä rajoitusten mukaan- mutta mä en jarruttele kameroiden kohdalla,periaatteesta.Tää on nyt toinen sakkolappu joka kameroiden takia tulee ja ottaen huomioon kuinka paljon tulee kilometrejä vuodessa niin se on todella vähän (niin ja siitä edellisestä on taas jo puoli toista vuotta).

Aihetta sivuten,kenellä lie ollut hauskaa tänä aamuna =) Ajelin Turkuun ja tossa ennen Säkylää oli oikeassa reunassa iso valkoinen kyltti jossa luki: TUTKA! ja taas sama ilmiö-> kaikki jarrutti ;-) noin kilometri tai jotain eteenpäin oli taas lappu jossa luki tutka ja jotain muuta,mutta en ehtinyt lukea =) mutta en mä vaan mitään tutkaa missään nähny.

Juups siis tänään kävästiin Usvan kanssa Turkkusessa,siellä oli Ekomessut ja siellä vetästiin näytöstyyliin parit greylähdöt.Kylymä siellä oli kuin siellä kuuluisassa ryssän h***issä,mutta kunnialla selvittiin.Usva juoksi 325m viiden koiran lähdössä,ja hienosti vetäs oli sit vissiin kolmas maalissa, ei voi varmax tietää kun puuttu ne kamerat yms. =) Voittajan aika oli kait jotain 29,40 jos nyt kuulin oikein eli hyvää vauhtia se Usvakin pinkoi.

BTW saunaan pääsee taas =) Mä nimittäin yritin polttaa meidän saunan viime pyhänä...Laitoin saunan (meillä siis sähkökiuas) hetkex päälle ja kiukaan päälle henkariin takin kuivumaan.No joo henkari suli,takki putos kiukaalle ja tuli "tulipalo",mä olin sit palomiehenä ja se oli se syy mix meinasin myöhästyä sieltä mätsäristäkin.Nyt on vahingot tsekattu kunnolla ja kivet vaihtamalla se pelittää sittenkin eli ei menny koko kiuas vaihtoon,onnex.