Olipahan reissu,mutta tulipahan tehtyä.

Eli eilen Pilvin kanssa virallisissa harkoissa Turkkuses...Harkkojen piti alkaa klo 14.00 ja kun mä oon aina onnex ajoissa niin olin jo vähän jälkeen 12 paikalla (ok klo 13 pitää ollakkin kun on papruhommat ja eläinlääkärintarkastus yms.) No,klo 14.30 saatiin harkat viimein käyntiin ja parikymmentä koiraa siinä ehti mennä kun pupu hajos...Sitä siinä sitten korjailivat tunnin verran ja taas jatkettiin...hetken.Pari koiraa oli ennen Pilviä ne meni ok,mutta sitten Pilvin kohdalla se viehe tilttas lopullisesti ja harjoitus keskeytettiin :( Mä en nähnyt tilannetta kun olin siä lähtökopeilla,mutta maalilinjan paikkeilla viehe hyyty ja hyyty ja lopulta teki äkkipysäyksen.Jonkun silmään oli näyttäny pahalta, toisten ei, ota siitä selvää,mutta Pilvi on kunnossa se on pääasia :-) Pikkasen oli ikenestä tullu verta,koppa vissiin hippasen nirhas kun otti vieheeseen tai jotain...

EGU:n kuoppamestaruuksiin vappupäivälle on nyt sit ilmotettu molemmat Pilvi ja Usva,antaas kattoo...